måndag 28 februari 2011

PLÅNBOKSKORT

Hej kära läsare!


Idag måndag fick Robin gå till dagismamman trots att han fortfarande är lite förkyld och hostig. Han är dock jättepigg och det kan man inte säga om hans mamma... Denna influensa är den värsta jag varit med om och givetvis ska det avslutas med bihålor och en fruktansvärd huvudvärk... Febern har dock givit med sig och jag känner att det har vänt :) Hoppas att ni får hålla er friska och fulla av kreativitet...

Idag tänkte jag bjuda på ett mycket enkelt plånbokskort men ack så användbart.... förutom sedlar och presentkort så finns det plats även för lite annat. Jag har använt mig av en mall som jag lånat av gulliga Eva Karlsson. Dock har jag gjort den lite större 14,7x 10,4 cm. Jag valde att använda runda, små magnetlås för stängningen. Strassspännet kommer från en kjol som min mamma bar på 70- talet och glädjen är stor att kunna återanvända något ur gömmorna.









Ha en skön vecka!!!


Kramizar Susanne

5 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg plånbok !!
Gillade det svarta pappret.
Kram

Anneli sa...

Superläckert, så snygg papper vad har du inhandlat det?
Mycket snyggt med din mammas spänne och du har sytt på plånboken.

Kraaaaaaaaaam anneli

citronlime sa...

Oj, jag trodde det var en riktig plånbok först! Urtjusig!!!

Chris_P sa...

WOW!!! Vad fräckt!!! Supersnyggt!

Louise sa...

Jätte läcker. Det pappret passade ju perfekt till plånboken. Den ska du vara nöjd med tycker jag.
Ha det bäst min vän.
Kram Louise