lördag 12 februari 2011

GRATTISKORT!!

HEJ!

Idag tänker jag visa Robins födelsedagskort. Han blev stora killen i torsdags då han fyllde 4 år.

På kortet har jag använt Skogstokiga stämplar förutom Trollungetext stämpeln som kommer från Stämpelboden. Trädet är målat med distress inks och övriga stämplar är målade med Promakers...







Motivet är en färdig oblat som bageriet hade på lager.

Egentligen ville jag ha ett motiv från Skogstokiga men tyvärr

gick inte det då maskinen på bageriet var på reparation.


Robin är så lycklig över sin nya

Hamnkran han fick av morfar....


Jag är glad för den arabiska parfymen

jag fick av min man i födelsedagspresent.

Köpt i Abu Dhabi!

Robin och jag fyller samma dag!!!



Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!


Kramizar

3 kommentarer:

Louise sa...

Koret blev kanon och det såg ut som en saga. En saga man vill gå till och få veta hur det sluta.
Kan förstå hur glad han blev över kranen vilken pojk hade inte blivit det i den åldern.
Fin flska du hade fått håller tummarna att du får en varje gång han åker bort;o) Du kommer lukta som en ängel kan jag lova dig.
Ha det gott min underbara vän.
Louise

Mahlin78 sa...

Grattis i efterskott till er båda :-) Gillar både kortet och tårtan till Robin! Hoppas allt är bra annars! Kramiz

Anneli sa...

Grattis i efterskott till er båda , jag skulle veta du hade fyllt år så jag hade kunnnat skickat dig ett kort. Vilket datum fyller du år, så ska jag skriva in det i min kalender till nästa år :-)
Underbart kort du har gjort.
Önskar dig en skön söndag!
Kram ANneli