måndag 21 februari 2011

JAG HAR FÅTT EN AWARD!

Har fått en award från Louise. Titta in och se vilka underbara alster hon skapar... Tusentack!!! Det värmer jättemycket ska du veta.

Det innebär vissa förpliktelser och regler med en Award, men dessa är enkla.
Denna Award ska ges vidare till 3-5 bloggare som jag tycker förtjänar Awarden.
Varför har jag valt som jag har gjort då ?
Dessa person ger mig otroligt mycket inspiration och glädje.

Här är då de utvalda.
*
*
*
*
*
*
1.En glad och varm tjej som bjuder in till läsning med efterföljande tårar, samt gör helt fantastiska kort. Awarden går till Soulsisters Diary.
*
*
2.En go och glad tjej som skapar de mest välarbetade och fantasifulla kort, samt delar med sig av underbara mat -och bakrecept.
Awarden går till Lena Scrappar.
*
*
3.En tjej som är fenomenal på att skapa i allt hon tar sig för. Otroligt kreativ och jag kan ej förstå hur hon hinner med allt!?
Awarden går till Evas Pysselsida.
*
*
4.Denna tjejen skapar stämplar och kort som jag bara älskar. Vilken fantastisk givmild och kreativ tjej detta är.
Awarden går till Skogstokiga.
*
*
5.En tjej som gör jättefina kort som man blir glad av. En relativt ny scrappare men det kan man ju ej tro på de härliga alster hon skapar.
Awarden går till Pillans Kort & Sånt.
*
*
Ja, där har vi dom fem som jag har valt.
Hade kunnat välja lika många till som är duktig och som jag ofta tittar in hos.
Har ni inte varit inne hos dessa tjejer så gör ett besök ni kommer inte att ångra er det kan jag lova er.
Ha det så jättebra allesammans!



3 kommentarer:

Pillan sa...

Tack va gulligt av dig!! :-)
Kramiz

Evas Pyssel sa...

Tack snälla Susanne för awarden. Jättegulligt av dig och många fina ord fick jag. Tack tack !! Jovisst hinner man en del när man har hela dagar. Då gör man ju mycket som är roligt och som man bara VILL göra.
Jag tycker det är svårt att välja ut 5 av alla mina gulliga bloggvänner. Hoppas du förstår !! Kram Eva

Soulsister sa...

Men tack snälla va gulligt!