fredag 4 februari 2011

Alla Hjärtanskort med Magnolia stämpel

Hej alla kära scrapvänner!!!

Idag är jag så lycklig.... min mobil med kameran har äntligen kommit hem från reparationen.

Det är så skönt att äntligen kunna göra ett inlägg med bild.


Det dröjer ej så länge förrän Alla Hjärtans Dag stundar och jag har gjort ett kort som jag vill visa.


Mönsterpappren kommer från Calmarescrapohobby och är Maja Design- Crea Diem(Fylld av kärlek och känn dig själv). Stämpelmotivet är Magnolia och det har jag fått av givmilda Louise.

Har målat med distress inksen(vintage photo, walnut stain, milled lavender, tattered rose, victorian velvet, weathered wood, forest moss).

Blommor är Magnolia och Wild Orchid Crafts. Staketet har jag stämplat upp av gulliga Lena och jag tror det är Magnolia. Övriga saker är det som funnits i mina gömmor.

Tulpanbuketten köpte jag idag och tyckte att den kunde få vara med på bild...


Ha en underbar helg allesammans!!


Kramizar Susanne



Bakrunden är målad med torr chalks!

Svårt att se det blå bakom magnolia.





En liten närbild på charmset, Made With Love!

4 kommentarer:

Pillan sa...

Supersött kort!!
Ha en trevlig helg! :-)
Kramiz

Lena sa...

Vilket jättefint kort!!

Trevlig kväll!
Kram Lena

Louise sa...

Jisses vad snyggt du gjort det. Vilket kort och vilka färger du har fått ihop. Så snyggt.
Kram Louise

Anneli sa...

Så supersött kort så snyggt du har färglagt stämplen. Visst är det underbart med tulpaner, man får lite vårkänsla. Nu längtar man bara till våren.
Önskar dig en skön söndag

Kraaam Anneli