tisdag 8 februari 2011

BABY LOVE!

Godkväll och tack för att ni kikar in på bloggen!

Ikväll visar jag en LO med lilla söta Robin...
När jag arbetar med LO försöker jag oftast göra en dubbel LO...
Nu är jag på jakt efter mönsterpappret till denna LO.
Pappret är Basic Gray och heter sugar rush någonting.
SNÄLLA är det ngn som har detta pappret att sälja till mig så
skulle jag bli överlycklig!!!
Fjärilen och pärlspetsswirlen hittar ni hos Calmarescrapohobby.




En liten närbild...målat med acryl och sandpapprat...
Harlequin heter grungeboard bokstäverna, TIM HOLTZ.

Ha en trevlig kväll! Kramizar Susanne

5 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfin LO i en härlig färg!!
Kramiz

Louise sa...

Helt under bar Lo du har gjort.
Vilken harmoni du har fått till i denna LO.
Sen är ju lille killen helt bedårande vacker med. Men så är han lik sin mamma med.

Kram vännen.
Louise

Mahlin78 sa...

Härlig layout! Tyvärr har jag inget bra svar på var du kan hitta pappret :-(

Du frågade efter layouter från träffen - den du hade kommenterat gjorde jag där :-) Kommer en till inom kort (hoppas jag...) Kram kram

citronlime sa...

Åh så himla fin :) Såg ju den live på träffen ;)
Ska kika bland mina Basic Grey-papper om jag kanske har det pappret. Återkommer ;)
Kram

Sophie sa...

mycket fin LO!!
Pappersbiten har det mönsterpapper("pulled taffy) du letar efter.