tisdag 22 februari 2011

Mitt första DT uppdrag för Calmare Scrap O Hobby!

Hej kära scrappare!
Här hemma har vi legat i influensa i snart en vecka med över 40 grader i feber. Först igår efter 5 kämpiga dagar började min feber ge med sig. Detta slår även magsjukan vi hade vid jul. Jag hoppas att ni andra har fått varit friska och krya. Nu får man väl räkna med att det tar minst en vecka innan man är riktigt på benen.... pust och stön!!!
Det enda positiva är man sluppit gå ut i kylan.

Jag har nu gjort mitt första kort för Calmare Scrap O Hobby. Det var riktigt roligt att göra detta stafflikort med en ram utanpå...lite klurigt att få det snyggt men det gick över förväntan.
Mönsterpapprena är Maja Design, "Fylld av kärlek" och "Om du vill älskas". Cardstocken heter Hurricane. Den stora Prima blomman heter Mountain Lily Cotton Candy och levereras med två blommor i förpackningen och två olika färgnyanser. Band, spets, tårtpapper och charm är från egna gömmor.
Sedan har jag stansat ut småblommorna och fjärilen och satt i en liten halvpärla. Motiv, ram och text stämpel kommer från Skogstokiga.



En liten närbild så ni kan se både den
invändiga ramen och den utvändiga.
Hoppas att ni tycker om mitt kort....
Önskar er alla en frisk vecka!!!
Kramizar

4 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Vilket vackert kort !!! Jag anar att du lagt ner jättemycket jobb på det !! Kram Eva

Louise sa...

Du är så proffig med att få till det där lilla extra. Tycker ditt kort blev så bra. Den lilla ramen blev så snygg.
Skönt att höra att du är bättre.
Massor med Kramar till dig och familjen.
Louise

Unknown sa...

Super härligt kort. !!
Härliga färger.
Kram Elin

Soulsister sa...

Ett fantastiskt kort! WOW!