fredag 23 september 2011

TOBBE 50 ÅR!!!

Hej alla besökare!
Idag kommer jag att göra ett speciellt blogginlägg....
Min man fyller år på lördag och partystället har hållits hemligt,
för att här på min blogg kungöra var det går av stapeln.
Här kommer nu den "hemliga" informationen....
Detta gäller alltså de inbjudna!!!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Vi träffas på Söderportscafé/restaurang kl.18.00
Vita huset snett emot andra sidan av Slottet.
VÄLKOMNA!!! 


För att ej göra er andra besvikna så tänker jag visa ett kort
som jag skapat(från arbetskamraterna) till en kollega, Jimmy.
Jimmy har fått ett annat kanon jobb och slutar
idag, fredag.
Jag önskar dig LYCKA TILL med nya jobbet!!!!


 Båtstämpeln kommer från Skogstokiga. Diesen som jag använt är Sissix nya.
Mönstepappren är från Maja Design "Skärgårdsliv" Har även använt mig av
en tjärtamp som luktar så gott....
Ankaret är inköpt hos Pysselgalen.
 Här kan man se vikningen som Louise lärt mig.
 Fågelstämpeln och textstämpeln kommer från You Do.
 Repstämpeln kommer också från samma stämpelset, You Do.
Sjömärket är även den från samma stämpelset.

Ha nu en riktigt härlig helg allesammans!!!

Kramizar Susanne

10 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej Susanne
Förstår att du haft bråda dagar med alla förberedelser men vad kul för 50- åringen att få en överraskningsfest ....
Men snart blir det nog lugnare för dig , vi har ju lite träffar inplanerade eller hur ????

Vi syns snart
kram och trevlig helg ni kommer att få kanon kul.......

//anneli

Pillan sa...

Hoppas ni får en kanontrevlig 50-årsfest!! Så snyggt kort du har gjort... gillar alla detaljer du fått med!! :-)
Kram, Pillan

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Nu har du säkert haft mycket att stå i:) Jag tror ni kommer få JÄTTE trevligt på 50-årskalaset:)

Så häftigt kort du gjort till din arbetskamrat, du är så duktig:)

Ha det nu så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Nina sa...

Jag hoppas att din man får en trevlig födelsedag och att det blir ett minne för livet. Kortet är bara såå fint. Ha en trevlig helg. Kram Nina

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej vännen, vilket snyggt kort och så fina stämplar, genomtänkt och jätte vackert dekorerat.
Hoppas ni får en jättetrevlig 50 års fest...
Många Kramar Ann-Charlotte

Eva sa...

Gissar du är trött idag:) hoppas fetsen blev lyckad!
Hoppas också att Jimmy uppskattade sitt jättefina kort:
Ha en bra vecka
kram Eva

Louise sa...

Så snyggt det blev. Å jag hoppas festen blev lyckad för Tobbe och att han blev ordentligt överraskad.
Du får berätta sen när du orkar.
För jag gissar att du äår helt slut nu efter helgen.
Ha det bäst min vän och var rädd om dig.
Massor med Kramar Louise

Unknown sa...

Hoppas du har haft en riktigt trevlig helg,
jätte fint kort.
Kram Elin

Katja/MezzaNotte sa...

Vilket fint kort!! Vad härligt att få fixa fest!! Hoppas ni får en underbart fest tillsammans.

Kram

Evas Pyssel sa...

Hoppas att ni hade en jättetrevlig 50årsfest !!! Härligt med överraskningar !!! Kram Eva