måndag 5 september 2011

Ingvild Bolmes Workshop!!!

Åhh vilken underbar helg jag har haft tillsammans med min kompis Louise... Vi anlände Uddevalla redan på fredag. Efter att vi bokat in på hotellet så begav vi oss av till Marikas Hobby för lite shopping och sedan tillbringade vi kvällen på hotellets restaurang...

Vi vaknade på lördag kl. 07.00. och vi var så förväntansfulla.... Efter den goda hotellfrukosten och lite morgonbestyr så åkte vi äntligen till Workshopen med Ingvild Bolme som CountryScrap anordnade. Vi kände oss verkligen mottagna när vi kom och då det redan var fullt längst fram så satte vi oss längst bak istället... vilket ej var det bästa med facit i hand, då det var både svårt att höra och se därifrån.... CountryScrap gänget med den otroligt duktiga  Milo Lilja gjorde ett kanonjobb för att hjälpa oss samt Linda Horn som satt bredvid Louise gav mig mycket hjälp... Vi skulle göra två Layouter och allt material ingick till båda kiten( kanonfina grejer). Så här blev då mina layouter:( behöver ju tillägga att alla 42 som var med på workshopen scrappade likadana layouter)

Layout 1:




 Layout 2:




Det var jätteskoj att lära sig från Ingvild och så scrappade jag för första gången två av mina Bröllopsfoton.
TACK alla ni som arbetade för att göra denna dagen helt underbar... Jag är jättenöjd!!!
Om ni vill se lite bilder från scrappen så gå in på Mezzanottes blogg.... Louise lägger nog snart in ett inlägg med...

Imorgon ska jag försöka lägga in bidraget som jag vann den ena tävlingen med :)

Kramizar Susanne

17 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Wow vilka läckra layouter! Mycket härliga detaljer att titta på. Åh vilka underbara foton! Ska bli kul och höra mer över en kopp kaffe :-) Kramiz2

Eva J sa...

Guuu så fina lo´s. Så härligt ni verkar ha haft det och så mycket inspiration.
Önskar dig en härlig vecka
kram Eva

♥Gry sa...

<3<3<3<3
Lekkert!!

Marita sa...

Nydelige layouter♥ med masse lekre detaljer♥.

Ha en fin kveld.

Klem Marita

Pillan sa...

Verkligen superläckra LOs, så fina detaljer du fått med!! Härligt att ni hade en bra helg!!
Kramiz

Louise sa...

Tack själv för en helt underbar helg. Å dina LO är så fina. har sett dom live och då är dom ännu finare det kan jag lova er.
Ha det bäst min vän.
Kram Louise

Anneli Mellstrand sa...

Underbar Lo, oj oj oj oj så mycket fint attt titta på .....ser fram emot mer .....

kram
//anneli

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Oh! himmel så fantastiskt vackra och urläckra Lo du fick ihop. Så många läckra detaljer, fågelburarna är ju jättesöta:)

Det verkar som du och Louise haft en härlig helg.

Du och din man är så fina på korten:)

Ha det nu så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Anonym sa...

Klart du ska vara nöjd, de blev ju jättefina!!! Det var så roligt att få hjälpa till, skulle utan tvekan göra det igen. Himlans kul att träffas med, hoppas våra vägar korsas återigen. Minns bara..... jag kanske inte kan placera dog på momangen... ; )

Tack för dina goa ord hos mig, tyvärr går det inte längre att rösta, tävlingen är avgjord och jag vann tyvärr inte. Men det gör inget, det var himla stort att bli Top 10 ändå!!

Ha det gott!! Kram

Nina sa...

Underbar Lo så härligt med alla detaljer vilka vackra färger. Ha det så gott. Kram Nina

Katja/MezzaNotte sa...

Ja, vilken härlig dag det var Susanne..Hm.. jag kom ju tidigt på plats, eftersom jag samåkte med Milo. Jag skulle ju kunnat tinga platser. Ja, så är det att vara efterklok. Förstår att det var lite svårare att sitta långt bak.

Jag hoppas verkligen vi kommer träffas igen!

Såg att du finns i Kalmar.Kalmar är min favorit stad nr 1 i Sverige. Vacker stad som har allt!

Massa kramar till dig.
Katja

Päivi sa...

Otroligt vackra layouter!!! Och vackra bilder du valt till layouterna! Vad härligt ni verkar ha haft det!!!

Ser fram emot att se ditt vinst bidrag :o)

Ha en bra vecka! Kram

Sandra sa...

Låter som om du haft jätteskoj! :)
Vila underbara LO´s!!! Så vackra! Och de härliga fotona gör ju bara det hela ännu bättre! :)
Underbara!!!

Tack söta du för alla goa kommentarer på min blogg! Det värmer verkligen! :)

Ha det härligt!!

Evas Pyssel sa...

Vilken tur att du skulle till Ingvild Bolme så du äntligen fick scrappa dina bröllopskort. Du gjorde det med bravur, sååå vackra. Visst är det härligt med dessa träffar och kurser. Att lära något nytt berikar. Kram Eva

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbara LO ni fick göra, väldigt arbeta du lagt ner med många fina detaljer, förstår att ni haft roligt!
Många Kramar

Unknown sa...

Så underbara Lo,
super snygga.
Kram Elin

citronlime sa...

Men herregud så otroligt vackra layouter...!!! Och jag är liiite avis på er som var där. Kan tänka mig att det var fantastiskt!

Kramar