torsdag 1 september 2011

KAOS kort och pris!!!

Hej kära besökare...

Idag kom min vinst.... Tjooooo hooooo!!!!
För ett tag sedan var jag på Christinas blogg och där fick man gissa vad som döljde sig i en mapp som hon altrat..... himmel vad jag hade tur som gissade rätt samt blev dragen som vinnare....
Jag fick en jättesöt och användbar stämpel av Christina... "Mimosa bagare" Så superglad jag blev för denna.
Detta är min första Mimosa stämpel och jag ser massor av användningsmöjligheter för den... TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! HÄR kan ni läsa mer om hur det gick till när jag vann samt kolla på Christinas härligt dekorerade mapp!!!
 Visst är stämpeln helt underbar!?
I nästa vecka så får ni veta vilka tre som jag väljer att få KAOS kort av mig.....

På fredag åker jag till Uddevalla/ Stenshult för att vara med på Ingvild Bolmes workshop, som jag längtar!!!
Jag passar på att önska er alla en härlig helg samt så hoppas jag stifta bekantskap med er som åker på workshopen.

Kramizar Susanne

12 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Turgumma där......
Oj oj oj vilket välarbetat kaos kort super snyggt .....
Wow vad jag blir avis, en helg i scrappens värld ha det nu så roligt och pyssla på .....

Många pysslarkramar
//anneli

Louise sa...

Gratis till vinsten.
Kaos awarden är så vacker och väl gjort. Det är verkligen Susanne stil på den.
Ha det bäst tills i morgon för då åker vi. Å var roligt det ska bli.
För inte är det fel med work shop med Ingvild Bolme, Scrapträf sn och så ett hotell som ha spa. Kan det bli bättre.

Många Kramar Louise

Susy sa...

Grattis!
Å, vilket kort, makalöst!

Ha nu en underbar helg, lite avis är jag!

KRAM SUSY

Unknown sa...

Så söt stämpel,
Grattis till både till priset och Kaos kortet.
Kram Elin

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Grattis till den fina vinsten.
Vilket läckert kaos kort du gjort, du kan du:)

Jag hoppas ni får det JÄTTE bra på scrappträffen, och får se många olika grejer.
Ha det så gott, och var rädda om er.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Pillan sa...

Grattis till den söta Mimosa, jaså det var du som "norpade" vinsten för mig! ;-) Jag var en av de tre som gissade på biljett!! :-)
Ha en härlig helg med workshop!!
Kram

Päivi sa...

Grattis till vinsten! Och vilken härlig KAOS :o)

Åh, ska du iväg på Ingvild Bolmes workshop. Vad härligt! Jag inser hela tiden hur fel jag bor ;o) Ser fram emot att kika här vad du gjort :o)

Men jag vet inte hur jag kan ha missat nedan alster, tagen och kortet. De är ju bara så UNDERBARA!!!

Trevlig helg!!!!
Kram!

Annelie sa...

Grattis både till KAOS & stämpelvinsten! Ska bli kul att se vad du hittar på med den - jag har den jag med men har inte använt den så mycket, skulle behöva lite inspiration :)
Ha en jättetrevlig helg...låter helt perfekt...avis? Jag? Nä inte ett endaste dugg ;)
Kram Annelie

Tesa/Therese sa...

Kul att du gillade tipset! Ha en skön helg.
Kram Tesa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så roligt att du vann, *Grattis!
Önskar Er en riktigt trevlig Helg, skall bli spännande att få höra om träffen!
Kramar Ann-Charlotte

Camilla Ekman sa...

Grattis till priset! Vilket fint kort!
Jag hade underbart kul på workshopen. Hoppas att du också hade det.

Anonym sa...

Shit, vilka snygga KAOS:ar du gjort!!! Lyckliga dom som får en av dig!!