tisdag 6 september 2011

Scrapträffen hos CountryScrap!

Fortsättning följer......

Efter Workshopen med Ingvild så intog vi alla en efterlängtad grillbuffé... Det bjöds på grillade kycklingspett, korv, hemgjord potatissallad(mumsig), pastasallad med tillbehör... Allt var jättegott!!!

Sedan började då scrappkvällen med lite eget skapande... Milo Lilja hade gjort en jättefin skiss som skulle användas för att göra ett vintagekort/layout. Det andra var att skapa ett kort/layout i höstliga färger, som jag då fastnade för. Va skönt att jag tog med lite extra foton för nu visste jag direkt vilket jag skulle använda.
Jag gick direkt till CountryCrap shopen där Sandy visade mig de läckra pappren från BoBunny"Forever Fall". Klockan 23.00. skulle vi tillsammans utse varsin vinnare i deltävlingarna genom att rösta på ettorna och dra lott på tvåorna och treorna... 
Jag fattar fortfarande inte att jag vann hösttävlingen, att så många röstade på mitt bidrag när det fanns så otroligt fina kort/layouter.... men jag tror att det kan bero på charmknutten i lövhögen :)
Här är då mitt bidrag:


Klicka på bilden och kolla närmre på charmtrollet... man smälter!!!

TACK SÅ HJÄRTLIGT Susanne, Anna, Sandy, Milo och Ingvild FÖR EN OFÖRGLÖMLIG LÖRDAG!!
Och för det fina priset som jag vann!!!
Ha nu en riktigt lugn och skön kväll allesammans!!!

Kramizar Susanne

17 kommentarer:

Louise sa...

Visste att du skulle vinna för din LO är så otroligt vacker och den sticker verkligen ut.
Ha det bäst.
Kram Louise

Annelie sa...

Otroligt fin LO - förstår absolut att du vann med den!!
Grattis!
Kram Annelie

Mahlin78 sa...

Med en så fin och väl genomarbetad layout är jag inte ett dugg förvånad att du vann :-) Stort grattis! Kram kram

Unknown sa...

Jätte härligt Höst LO.
Kram Elin

Anneli sa...

Wow vilka läckra layouter du har gjort på scrappträffen, förstår att ni hade kanon roligt och fick lära er jätte mycket!

Mycket härliga detaljer på alla dina layourter. Förstår att du vann, ett stort GRATTIS!!!

Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

Päivi sa...

Grattis till vinsten!!! En helt underbar och verkligen höstig layout!! Med ett härligt foto!!!

Marita sa...

Nydelig høstlig Lo♥. Jeg falt for det tvert:)

Klem

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Självklart att du vann med den vackra LO:n. Charmtrollet är ju så söt:) Du är verkligen duktig:)

Ha det så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Pillan sa...

Grattis till att du vann med din härligt höstiga LO, så fin!! :-)
Kram

onkis sa...

Va glad jag är att du lämnade en kommentar på min blogg så jag hittade hit till din underbara blogg.
Oj,såå mycket fint du har gjort!!
Hit kommer jag att titta in igen och hämta insperation :)
Ha en bra dag!

Katja/MezzaNotte sa...

Självklart Susanne så länkar jag till dig. Din LO och du är ju fantastiska!

kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket charmtroll och LOn är klockren så underbar komponerad,
inte är jag heller förvånad att du vann.
Ha en underbar helg!
Kramar Ann-Charlotte

Eva sa...

Wow, den är sååå fin din LO, allt sitter, fotot, texten, färgerna. Den är grym och du är superproffsig!!! När ska du hålla kurs?
kramis Eva

Pysselfröken sa...

Jag förstår precis varför du vann! detta är jättesnyggt och vilket fint foto. Så kul att få gå på träff. Jag har bara varit på miniträffar med scrapkompisar. Trevlig helg
Kram

Anna sa...

Ville bara säga hej. Jag var här för några dagar sedan och nu är jag åter tillbaka. Du gör så fina saker så jag var tvungen att kolla igen. Ansluter mig till följarna.
Kram
Anna

citronlime sa...

Den är ju hur fin som helst...!!! Och rubriken är klockren! ;)

Kramar

. sa...

Definitivt att Du var värd ett första-pris med den fina layouten!!
Den blev verkligen härlig med charmknutten i mitten och alla goa höstfärgerna som sprakar runt omkring!

Kram, Jenny