onsdag 4 maj 2011

Förkyld LO och Rock you kort!

Godmorgon kära besökare!

Det kalla vädret verkar hålla i sig och nu längtar jag verkligen efter solen och de sköna varma strålarna som vi har haft.... "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" eller!?

Hur eller hur så tänkte jag visa er ett kort och en layout idag!

I lördags var jag hembjuden till Gunilla"scrappamemej" tillsammans med Louise. Det var verkligen jätteskoj att få prata, skratta och scrappa. Gunilla bjöd på en smarrig spenat och tomatlasagne samt glass med maränger, färska hallon och chokladsås... Riktigt smarrigt var det!!! Jag lyckades få ihop ett kort som ni nu ska få se...

 Den här coola stämpeln lånade jag av Louise...så läcker! Vill ni se hur mycket vackert hon skapar så ta en titt här!
 Här kan man se tegelstensmuren i stämplad vit acryl samt min graffitimålning"ROCK YOU".


Här kommer också Layouten på min son...leendet får mig att smälta! Klicka gärna på bilderna så blir de större...
Hörnstämpeln kommer från Skogstokiga, gå in här så hittar ni massor av underbara stämplar.
 Den blå blomman har jag gjort med en cirkelstans. Hjärtat är TH dies.
 Mina andra hemgjorda blommor...det är så skoj att göra egna blommor men det tar lite tid!
Krackelerade chipboardbokstäver och den vita bakgrunden som är målad i vit gesso...

Ha nu en riktigt skön dag men klä på er ordentligt! Kramizar Susanne

10 kommentarer:

Louise sa...

Kortet blev jätte bra och det sa jag ju redan i lärdags. Så läckert med den vita fägen bakom stämpel.
LOn men Robin är helt underbar. Han blir så fin på bild.
Många Kramar Louise

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Vad tråkigt att du är förkyld,hoppas det snart går över:)

Himla så toksnyggt kortet är, du rockar verkligen. Jag vill bli lika duktig som du är.Stämpeln är urläcker.

Din LO på Robin är jättevacker, en riktig söting är han:)

Idag ska jag peta ner lite sättlök i mina lådor. Men synd att det är så kyligt:(
Nu får du krya på dig, och ha det så gott:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Anneli Mellstrand sa...

Vilket häftigt cooolt kort .....
blev jätte läckert
Det på Robin också ,syns att du lägger ner jätte mycket jobb på varje sak du gör ,själv är jag lite hafsig fort skall det gå , skall nog lugna ner mig lite....

Var rädda om er i familjen

kram
//anneli

Unknown sa...

Underbara båda två, stämpeln va väldigt fräck
Kram Elin

Eva sa...

Så läckert kort du har gjort, riktigt häftigt. Jag tror inte att jag kan få till coola kort, bara söta. En utmaning kanske...
Ha det gott
hälsar Eva

Susy sa...

Vilka otroligt snygga saker du gör!
TACK för att du vill vara med i min Födelsedags Candy!

KRAM SUSY

Evas Pyssel sa...

Verkligen ett häftigt kort och LO med !!! Vädret gör nog att snuvorna poppar upp !! Hoppas det snart är stabilare. Kram Eva

Mahlin78 sa...

Tokgillar både kortet och layouten! Så Susanne-iga för mig :-) Hoppas allt är bra annars vännen! Stor kram, imorrn tror/hoppas/önskar jag på värme igen!!!

Anonym sa...

Hej Susanne! Så härligt att se egengjorda blommor! Och ett snyggt kort i koppar nyanser..Like it! Hoppas du mår bra och skulle gärna vilja att du kommer den 12/5 på scrapträff hos mig! Det vore riktigt trevligt! Hör av dig om du har tid och lust! mvh Sandra

Louise sa...

Hej gumman om du går över till min blogg så finns det något där till dig. Massor med Kramar till dig.
Louise