tisdag 31 maj 2011

BRÖLLOPSKORT!!!

Godkväll och tack alla ni som fortsätter besöka min blogg... jag blir jätteglad för era gulliga och snälla kommentarer. Vill även tacka er som vill vara följare till min blogg, det värmer! Några av er som blivit följare... Snälla kan ni höra av er och tala om var jag kan hitta era bloggar...please!!! Jag vill gärna kunna hitta till er också :)
Tiden har ej räckt till för att skapa på ett tag så idag tar jag och lägger ut ett bröllopskort som jag gjorde för ett år sedan.... så att det händer ngt här...




Ha en fortsatt underbar vecka kära du!!

Kramizar Susanne

8 kommentarer:

Eva sa...

Vilket fint kort...som vanligt när du visar något och det Gör inget att det är från förra året, det ger inspiration ändå.
Ha det gott
kram Eva

Unknown sa...

Jätte fint kort,
underbar brudbukett hon har fått.
Kram Elin

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket härligt bröllopskort, gillar brudbuketten och det fina rosbandet!
Man tager vad man haver, ibland
hinner man bara inte med, det inspirera lika mycket precis som
Eva säger!
Ha en härlig långhelg!
Kram Ann-Charlotte

Sandra sa...

Vilket underbart kort! Jättefint med brudbuketten!
Ha det gott!

Päivi sa...

Ljuvligt kort. Vad fiffigt med brudbuketten.

Trevlig helg till dig och din familj!!! Ha det bäst!

Soulsister sa...

Oh va fiiiint o så kanon med brudbuketten!

KRAM

Louise sa...

WOW vilket kort du har gjort även om det är 1 år sen;o)
Gillar verkligen hur du har byggt upp det. Stansen, ringarna och spetesen med blomor och allt annat. Kanon snyggt måste jag säga.
Massor med Kramar Louise

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Så jättefint bröllpskort, brudbuketten blev jättevacker.
Gör inget att det inte är gjort precis nu:)

Ha nu en skön långhelg med mycket sol och kanske bad:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com