torsdag 7 november 2013

Nu kommer äntligen ett blogginlägg....Tänkte visa lite alster som jag skapat på träffen i Västervik samt visa ett foto på sonen när han vann sin första motorcross tävling.
Denna layout blev jag riktigt nöjd med och jag tänkte prova lyckan att vara med i Höstens tävling hos Moa Pyssel. Man ska inspireras av ett foto som ni kan se HÄR.
Tänkte även vara med i november månads utmaning hos Svensk Scrapbooking. HÄR

 Har försökt göra layouten höstig med mycket blad samt riktig 
mossa och kottar... även en resin svamp fick plats.
 ...en närbild...
 ...en till närbild...

Så till korten....
 Motivet kommer från Skogstokiga och är färglagt med copics

 Denna underbara snögubbe är färglagd med distress pennor.
På höger sida har jag använt mig av embossing creme och stencil samt Tim Holts Distress stickles dry glitter- clear rock candy för att skapa stjärnbården som knappt syns på bilden...

 Denna älg kommer också från Skogstokiga. Här har jag färglagt med Distress dynorna...

Motorcrosstävling och en stolt Robin

 Robin undrar nog om man kan få plats med mycket godis i skålen

I väntan på starten.....

Det var allt för denna gången!

Önskar er allesammans en fortsatt fin vecka :)

Kramizar Susanne

7 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej
En underbar Lo , färgerna är så härliga, fin fina kort också..........

Wow vilken pokal..............
stolta föräldrar kan jag tänka mig ...........

kram
//Anneli

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
WOW! så läcker LO, me like:))
Du har verkligen lyckats få den höstlig. Du är sååå duktig:))
Och dina kort är också så fina, du har färglagt stämplarna sååå snyggt:))

Så glad Robin måste ha blivit för sin vinst och ni sååå stolta:))

Lycka till i tävlingen:) Håller tummarna för dig:)))

Må så gott
Kramizar Marie

Majsan sa...

Hej Susanne!!

ÅHH denna Lo är ju helt otroligt härlig,(röstade på den)du har verkligen lyckats såå kanoners med den.
Såå många fina kort du har gjort!!

Det var så himla kul att få träffa dig på träffen, hoppas det blir fler gånger :)

Sååå glad Robin måste blivit för vinsten, så roligt!!

Ha det så gott!!


BAMSEKRAMAR MAJSAN

Nina sa...

Vilken fin LO du har gjort jag blir så imponerad. Dina julkort är också fina men LO,n blev min favorit. Ha det så bra. Kram Nina

Lotta sa...

Tusen tack för att du ville var med och tävla hos Moa pyssel! Så härlig LO! Underbara färger och design. Kram Lotta på Moa Pyssel

Annelie sa...

Grattis till vinsten hos Moa Pyssel Susanne, din LO är så snygg!
Jättefina kort också, kul att få ha sett alltsammans live :-)
Stort grattis till sonen också förstås!
Kramar Annelie

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Ja, det var längesedan vi hördes.
Tack för din fina kommentar inne hos mig, blev så glad:))
Här är allt bra med oss:)) Ted går ju andra året på gymnasiet, fordonsprogrammet. Kim har förlovat sig med en tjej som heter Paulina och de har köpt sig ett gammalt tornhus byggt 1912 som de håller på att stor renovera.
De gör allting själva med hjälp av oss och hennes föräldrar:) Vi har hållit på sedan i Juni. Det kommer att bli så fint:)) Hon har även två hästar, så stallet ska renoveras också:)) Det ligger bara 2,5 km från oss:))
Hoppas att allt är bra med ER:))

Må så gott
Kramizar Marie, Ted hälsar också:))