fredag 24 februari 2012

Godmorgon på er!
Idag vill jag visa er en candy som jag vann innan bloggen pajade(över 2 månader sedan).... Mezzanotte som hade denna underbara candy hade plockat ihop ett helt fantastiskt kit som jag nu vill att ni ska få se...Klicka på bilderna så ni ser ordentligt!
Här ser ni bilder med vintertema, Transparent bild med texten"every cloud has a silver lining",  transparent dam med  paraply, Glitz- Paper layers"vintage blue", Maya Road mini träd i chippboard, Prima-gula sammets rub-ons, AMM- alfabet bokstäver i chipboard samt Primas Resistant Canvas(med blandade figurer som nycklar,fjärilar,provdockor, klockor fåglar m.m. som man mistar),...

Urläckra papper från Glitz och Kaisercraft

Primas 6" x 6" pappersstack"Londonerry", blommor, kakservetter, pärlor, supersnygg charm med Eiffeltornet under glas samt en vacker camé... 

...En närbild.... Här ser ni även en närbild på vårat Ölänska kalkstensgolv i hallen.

Läckra kristallstenar, vita blomkvistar, guldkakservetter samt två guldfärgade läckra  virkade blommor.

Ja vad tycker ni? Visst är det ett underbart kit jag fått och tänk så mycket vackert jag kan skapa med det.
TACK KATJA!!!!!

Här kommer även två födelsedagskort i CD/ kuvertform, som jag fått beskrivning av Eva Karlsson. När ni köper Inzpira tidningen så måste ni bara kolla in hennes fantastiska kakfat!!!



Glöm ej bort och kika in på Katjas och Evas bloggar, de skapar otroliga saker...
HA EN HÄRLIG HELG ALLESAMMANS!!!

KRAMIZAR SUSANNE

5 kommentarer:

Eva sa...

Vilken candy du vann! Wow vad mycket fint!
Ha en skön helg så ses vi nästa vecka.
kram Eva

Anneli Mellstrand sa...

Vad mycket godis ojojoj.........
Längtar till vi får hem dessa ???? du vet ...............
nu är vi allt lite hemligshetsfulla .............

kram o trevlig helg

//anneli

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Wow! Vad mycket fint du vann, Grattis:)
Dina kort blev väldans läckra, och vilket snyggt golv ni har:)

Tack för den gulliga kommentaren inne hos mig:)

Ha en underbar helg:)
Ted hälsar.

Kramizar Marie

Evas Pyssel sa...

Jisses vad mycket fint du vann !! Det är så himla kul att vinna något. Ha en riktigt skön helg !!! Kram Eva

Soulsister sa...

Oh en sån massa fiiint! Alltid kul att vinna...tyvärr gör jag inte sällan det...
Hoppas ni har lika fint väder som vi har. Kramisar till dig från mig