lördag 30 mars 2013

GLAD PÅSK!

GLAD PÅSK!



Önskar er alla en underbar helg!
Kramizar Susanne

7 kommentarer:

Love, Lena sa...

Detsamma till dig! Kram

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Glad Påsk till ER också:))
Häxan var läcker:))

Må så gott
Kramizar Marie

Galenskap och lite allvar sa...

Kul, du har en likadan påskkärring som mig. Jag tyckte att den var så fin så jag kunde inte motstå den. Den var liksom bara tvungen att få följa med mig hem.

Hoppas att du har en underbart mysig påsk!

Kram Veronica

Mona sa...

En härlig påskkärring som bor hos dig.
Har kikat runt lite nu hos dig tiden har inte räckt till innan, och så många fina saker du har gjort. Ett vackert påskkort som det ser ut som lagt ner mycket arbete på.
Den lilla väskan var så söt och vackra papper hade du valt , snyggt med sleifarna på sidorna Någon har ju helt klart blivit glad för den.
Ha det fortsatt skönt i påsk
Kram Mona

Lisan sa...

Vilken härlig påskäringn med tillhörande lyckt/korg. Jätte snygg.
Hoppas du njutit i vårsolen. Kramis

Eva sa...

Hm...jag tycker påskatanten har fått en riktigt fin lykta....är det något nytt du lärt dig så vill man ju gärna "apa efter".
kram, ses på lördag i insläppet. Tar självklart plats till dig om vi är först...

Pernilla ~Pillan~ sa...

Såklart att häxan fått en egengjord lykta! Så fin. Hoppas du hade en fin påsk. Här har vi haft underbart påskväder! Men nu är ledigheten slut. Kram