tisdag 9 oktober 2012

I helgen hade vi våran scrapträff på vuxenskolan här i Kalmar och det är så skönt att få komma hemifrån ett tag och träffa trevliga scrappare samt även få något scrappat...
Det blev tre julkort samt en läcker stjärna som kan vara trevlig att hänga på paket eller påse...
Stjärnan demade Eva och sådana kommer jag att göra massor, superskoj att göra!!!




 Stjärnan ihopvikt
 Så här ser stjärnan ut
 Stjärnan hängandes...
 Detta är omslaget på Robins pärm som han har på dagiset, instoppad i plastfickan på framsidan av pärmen.
...närbilder...

Det var allt för denna dagen...

Ha det så gott i veckan allesammans.
Vissa av er träffar jag redan nu till helgen i Växjö, Pysselmakaren. Jag längtar redan....

Kramizar Susanne

16 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej Susanne , vilka fina saker du gjort det första kortet blev en favis för mig och så stjärnan förstås.......
Jag är säker på att ni får en toppen helg skulle ha velat vara med också , men ibland går det inte ...........men det kommer nog flera träffar fram över...........

Kram
//anneli

Eva sa...

Jag vet ju att allt du visar idag är minst lika vackert IRL och så fint det blev när du hängde stjärnan. Har också kikat på din resväska och den är grym som ungarna säger. Så himla fin och välgjord! Typiskt dig!
kram ses på lördag igen!

Majsan sa...

Hejsan,
men jösses vad mycket fint du har gjort, kortetn är ju såå superfina och stjärnan är ju hur läcker som helst, gillar massor :).
Och dagisalbumet, omg såå läcker :)

HA DET SÅÅ GOTT!!

KRAM MAJSAN

Nina sa...

WOW, så mycket fint du gjorde på träffen. Stjärnan är superfin, tänk vad mycket fint man kan göra av papper. Ha en bra dag. Kram Nina

Love, Lena sa...

Vad fina korten blev! Tycker också att stjärnan var kul att göra - kommer att bli fler så'na! Alltid roligt att se vad du gjort. Kram, Lena

Nettan sa...

Lovely! Du måste ha varit supereffektiv. Stjärnan är läcker, flera sådana kommer att hänga i min ormhassel till jul.

Susy sa...

Så mycket snyggt på en gång!
Härligt!

Ha det så himla härligt på träffen i helgen!

KRAM SUSY

Vicky sa...

WOWWWWWWWWWWWWWWWW....all totally awesome, really gorgeous sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Galenskap och lite allvar sa...

Hej fina du!
Vilken underbart fin stjärna du har gjort, gillar den jättemycket!

Åh, vad jag blir avis på dig som ska till Växjö. Dit hade jag gärna följt med om jag kunnat. Hoppas att ni får en mysig helg med mycket inspiration och glada skratt!

Tack för dina gulliga kommentarer hos mig!
Kramiz Veronica

Lisan sa...

Kul med träffar, oj så svår stjärnan såg ut. Jätte snygg. Fina saker du hann med där. i inläget under, älskar dessa resväskor. Din var så härlig. Får nog sätta mig med en ny snart jag med. Ha en trevlig helg som kommer, kramis Lisan

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Så många och vackra julkort du hann göra på träffen:) Stjärnan var ju jätteläcker:))

Robins omslag på dagiset, wooooow så läckert, du är så himla duktig:))

Ha nu en trevlig scrappträff i helgen:))

Kramizar Marie

Mahlin78 sa...

Åh vilka fina alster du skapar! Det bara flyter ur dig känns det som ;-) Hoppas ni får en toppenbra helg! Stor kram vännen!!

Angelica sa...

Snygga kort och stjärnan är så läcker, måste snoka runt efter en tutorial :)
Ha det gott!!

Anneli sa...

Ååååå så mycket fina saker du har gjort. Så kul få åka till Växjö jag var så sugen på det ,, men det kom lite annat i mellan.


Ska bli kul se vad du har gjort där. Har du sett mitt mejl :-)

Kraaaaaaaam Anneli

Katja/MezzaNotte sa...

Wow, så mycket fint du fått till! Härligt med egen tid och pyssel. Pyssel i växsjö, visste jag inte om! Får ha det ställett i åtanke för framtiden. Nu i höst blir det lite träffar i Uppsala, jag ser dock framemot våren då jag vill till Karlstads träffen igen och så har vi det stora på Globen. Kommer du till Globen i vår? Ha en härlig vecka. Kram kram Katja

Marita sa...

Masse lekkert her♥. Skal si du har vært kreativ;).

Klem, Marita