fredag 15 juni 2012

Äntligen fredag med lite härliga stunder tillsammans med familjen...
Min man är borta och jobbar en hel del nu och då har jag haft tanken att sätta mig och scrappa lite, men tröttheten på kvällarna har varit överväldigande så det har ej blivit något alls. Jag vet heller ej var inspirationen tagit vägen!? Är det fler än jag som har samma problem och som kanske har något tips på hur man får tillbaka mojon? Är ej heller så flitig att kommentera era inlägg men jag tar mig då och då en kik. Lite kan man skylla på fotbollen också, där framför tv:n hamnar jag dock en hel del :) Nu hoppas jag på lite sol och värme i helgen så man kan vara ute och njuta på havet....
Inzpiras senaste nummer( nr.3) kom idag i min brevlåda tillsammans med den återsända layouten som blev publicerad i tidningen och det var jätteskoj att de ville ha med den... Tidningen kommer till prenumeranter den 19 juni och några dagar senare finns den att köpa i butikerna.
...Här får ni en liten försmak......

Nu ska jag gå och titta på fotbollen.....

Önskar er allesammans en underbar helg och tack för titten!!!!

Kramizar Susanne

11 kommentarer:

Pillan sa...

Så himla kul att du fått din LO publicerad i Inzpira!! :-)
Hoppas du får en härlig helg!!
Kram

Anneli Mellstrand sa...

Den måste jag köpa , vad kul Susanne .....

Hoppas du blir nöjd med alfabetet och framför allt att det kommer till användning.........

Det där med inspirationen det blir så ibland men vänta den kommer jag vet .............
Nu får vi se till att träffas och prata lite ..........

Ha nu en skön helg
Kram
//anneli

Louise sa...

Är så glad för din skull att du fått en av dina vackra alster publicerad. Du är verkligen värd det och jag vänta med spänning på att få se det.
Ha det gott och var rädd om dig.
Många Kramar Louise

Nina sa...

Det skall bli roligt att få se din LO i tidningen. Du bjuder säkert på något fint som alltid. Önskar dig en bra dag och helg. Kram Nina

Majsan sa...

ÅHH VAD ROLIGT att du fått ett av dina underbara alster publicerad :)

Jag har inte direkt heller nån inspiraion just nu, kanske det är sp för många nu under denna period.

HA EN HÄÄRLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Nettan sa...

Åhhhh! Grattis! Måste direkt köpa nya Inzpira så jag får se hela ditt alster!

Evas Pyssel sa...

det där ser lovande ut. Men jag är inte förvånad för dina Los blir alltid vackra.
Kram Eva

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Så kul att du fått din LO publicerad, får nog köpa tidningen så jag får se hela LO:n, säkert underbart vacker som vanligt:)

Visst känner man ibland att det går upp och ner med inspirationen. Nu är det så mycket som ska göras i trädgården. Nu har Ted sommarlov, så Skööönt:) han slutade nian igår. Han hälsar:)

Må nu så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

BellaMio sa...

GRATTIS till publiceringen!!! Så himla kul :)

Är inne i samma fast som du just nu, inspirationen tryter massor, urk!

Kramen och hoppas du får en härlig sommar!

Eva sa...

Varmt GRATTIS, inte en dag för tidigt att du hamnar i "rampljuset" med en underbar LO som du är mästare på att skapa.
Min tidning kom idag, så jag såg ditt vackra bidrag och fattar precis hur mycket omsorg, tid och tankar du har lagt på den:)
Passar på att önska dig trevlig midsommar och tackar för en go pratstund igårkväll.
kram Eva

Annelie sa...

Grattis till publiceringen, vad roligt!!
Nu måste jag ju springa & titta i tidningen - vilket är på tiden för jag har visst bara hunnit snabb-bläddra i den - sneaken du bjuder på ser ju väldigt läcker ut :)
Kramar Annelie